czwartek, 27 maja 2010

Jazda na rolkach

Może niektórym wyda, się ze to temat dla dzieci, bo każdy potrafi na rolkach jeździć :)
Okazuje się, że NIE :) Ja jestem początkująca :) Ostatnio dostałam na imieniny nowe, piękne różowe rolki :) Wcale nie jestem małą dziewczynką - i przyznam, że nauka jazdy na rolkach po 20-tce, kiedy ma się słaba koordynacje ruchową to nie jest łatwe zadanie :) Ale nie powiem, zadanie dla mnie męczące i czuje ze może mi to pomóc w aktywnym spędzaniu czasu :) a już na pewno nico się wypocę. :)
Wiadomo ze wolałabym spędzać lato mając w planach wakacje w Bułgarii albo czartery Grecja, niestety takich planów nie mam ... za to mam w planach dużo się ruszać i dobrze bawić, rolki na pewno mi w tym pomogą! Zachęcam wszystkich, jak widać jestem żywym dowodem, iż zacząć naukę można w każdym wieku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz