wtorek, 1 czerwca 2010

Rowerowe wakacje

Co byście powiedzieli na spędzenie nadchodzących wakacji pod znakiem roweru. Mnie osobiście ta myśl się podoba. Pogoda na najbliższy czas nie zapowiada się na najlepszą, jednak w bezdeszczowe dni spokojnie można pojeździć na rowerze. Nie wyobrażam sobie lepszego sposobu na poprawę swojej kondycji na świeżym powietrzu. Ja sama planuje, się wybrać na kilka rowerowych wycieczek tego roku. Co prawda moja kondycja wymaga znacznej reperacji ( już dawno nie jeździłam ), ale mam w planach rozwijanie się! :) Zastanawiam się nawet nad jakimiś dłuższymi wyjazdami np do Szczawnicy czy Krościenka. Są to przepiękne okolice. Ale to raczej musiały by być dłuższe wyjazdy, nie takie jednodniowe. Niestety kiedy wpisuje w wyszukiwarkę hasło "Szczawnica noclegi" czy "Krościenko noclegi", nie znajduję żadnej przystępnej taniej oferty, na którą mogłabym się skusić. Zatem na razie zostają mi bliższe wyjazdy i poprawa kondycji na swoim terenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz